lørdag 26. februar 2011

Bøker i fleng.

Nå har jeg akkuratt fått vinterferie.
sitter her å koser meg i sofan, skal sikkert ut i solen å strekke meg etter hvert!
På skolen i spania har vi ett leseprosjekt, det går ut på å lese 500 sider hver før påskeferien begynner.
Klarer vi målet får vi en belønning som: Pizza, Brus, Godteri eller film. eller noe sånt.
Så i vinterferien skal jeg lese en hel haug med bøker og jeg begynner med å gjøre ferdig Harry Poter boken min.



Lese 

Lese

Og atter Lese

Me like Me like!

Har du lest noen gode bøker i det siste?
-Regine   

1 kommentar:

  1. Hej Regine
    For en flot ny blog, du har fået her. Her er hyggeligt at komme! :)

    Og vinterferie i sydens sol. Det er jo ligesom sommerferie her! ;) Og sommerferie er noget, jeg vældig godt kan lide. Sommerferie og bøger. Ligesom dig elsker jeg at læse. Så jeg synes jo, at dine bogplaner i den kommende uge er herlige. Spændt på at høre, hvor meget du får læst!

    Dansen med Regitze. Det er jo titlen på en bog skrevet af den danske forfatter Martha Christensen. Vidste du det? Den skulle du læse en dag! Men først Harry Potter og en masse andre bøger, er jeg sikker på. ;)

    Ha det fint. Og så ses vi jo snart. Det glæder jeg mig til!

    Klem fra Lene

    SvarSlett